donderdag 2 januari 2014

Recyclagebroekje

Goeie voornemens...  Opruimen en elimineren wat ik niet meer plan te gebruiken.
Maar dat hoeft niet persé weggooien zijn!

Deze zwangerschapsbroek mocht er al aan geloven.  De broek krijgt een nieuw leven als broekje voor m'n laatste baby.
Ondertussen al 32 maanden geboren, dus dat opruimen werd tijd.



Ik gebruikte het patroon voor het broekje uit Het Grote Naaiboek.
Maar gebruikte geen rits en verving de ledenband door een boordband met een elastiek in.
Want de jeans is misschien te zwaar om door een boordband alleen opgehouden te worden.


Bij het verknippen van de jeans hield ik ook de orginele zijnaad.  Ik paste dus de patroondelen aan elkaar op de stof.
Beetje lui op 2de nieuwjaardag!?

Om af te werken gebruikte ik een applicatie van Koekepeertje.



En nu hopen dat het broekje ook past!



2 opmerkingen:

  1. sjiek, lief en perfect passend voor de kleine meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat je uit oude broeken zoiets kunt maken.En hij past goed bij je dochter

    BeantwoordenVerwijderen