dinsdag 31 december 2013

Ik sluit 2013 af...

Oudejaar en ik ben niet aan het rennen en hollen.
Thx voor de uitnodiging Gwendoline en Steven.
M'n meisjes zijn rustig aan het spelen. 
M'n grote jongen besloot om 9u na een wc-bezoekje terug in zijn bed te kruipen.
Een primeur...  Jaron, hou je klaar, Robin zal uitgeslapen zijn.

En ik zit in m'n pyama terug te blikken op 2013.

2013 begon veelbelovend:  Met Jimmy op zijn knieën voor m'n mama om precies te zijn.  Hier onder onze kerstboom.  Het werd een mooi trouwfeest.

Het werd me ook duidelijk dat ik een juiste keuze maakte, m'n nieuwe job bij Femma.  Time flies when you're having fun.  Ondertussen al zo'n 16 maanden.  Hoelang blijft een job eigenlijk 'nieuw'?

2013 was ook het eerste jaar met een echte tuin.  We raapten er al heel veel mooie herinneringen.

En de kindjes, die zorgen iedere dag wel voor een topmoment... (en ook wel eens voor mindere momenten.  Ja echt ;-)  Maar die vergeten we snel.)

Het werd ook een jaar met een triest randje.  We namen afscheid van een bijzonder man, m'n schoonvader, de pépé van de kindjes. 
En toch zorgt hij nog altijd voor de lach op ons gezicht, want zo was hij zelf tot de laatste dag.
Zelfs achter de grootste wolk, schijnt de zon.
Intussen werd m'n mijmering onderbroken...  Ik zit niet meer in pyjama.  Grote broer is al (!?) wakker.  En zoals bijna iedere dag vóór een feestavond is het hier de zoete inval.  Ik vermoed dat heel wat druk voorbereidende vrouwen zeggen 'ga jij maar naar Sonnevilles'.   Ook daar leerde ik anno 2013 steeds beter mee leven én ja, zelfs van genieten.

Ik ben benieuwd naar wat 2014 brengt en ik heb er goesting in!

Jij ook?

Geniet van oudejaar! 
Sluit af met een overzichtje voor jezelf van alles wat goed was en wat je geleerd hebt uit het andere.
Geef al wie je lief is een dikke knuffel. 
Liefst 'live', maar sms, telefoon, mail en ja zelfs, facebook kan natuurlijk ook.  En zwaai even naar de sterren...
En stap dan net als ik het nieuwe jaar vol goesting in!
Ik wens je een 2014 toe vol nieuwe mooie herinneringen. 

Gelukkig nieuwjaar!

1 opmerking:

  1. Mooie afsluiter van een jaar vol liefde en verdriet maar met veel mooie herinneringen. Bedankt voor de mooie blog, ik heb ervan genoten ♥

    BeantwoordenVerwijderen