woensdag 4 september 2013

Papa boer paste op zijn kinderen...

Ik ben al een paar daagjes ziek.  Dus Rik wilde me ontlasten door de kinderen mee te laten lopen met hem.

Na een tijdje ging ik toch even kijken wat ze uitspookten.  En na een eerste blik op de spelende kindjes keerde ik, nog voor ze me opmerkten, terug om het fototoestel te halen.


Jaja, het was een goed moment voor enkele leuke kiekjes.



Zotte poses...












Vuile snoeten...

















Pure dierenliefde...









En heel veel speelplezier!

Tja, daarna was mama's rust wel helemaal ten einde...
Badderen, eten, bedtijd, ...
Als souvenir een bergje was...

Maar ook deze foto's, om niet te vergeten dat het laatste stukje helemaal de moeite waard was!





1 opmerking:

  1. met de woorden van jou overgrootmoeder "vuile snoetjes zijn gezonde snoetjes".
    Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen