vrijdag 2 augustus 2013

Blogje...

Nooit gedacht dat ik toch zelf een blog zou starten...   Maar nu en dan zijn er dingen die ik wil delen, die te groot zijn voor het statusveld op facebook of twitter.

Welke dingen dat zijn?  
  • Gewoon alledaagse dingen met/over de kindjes die ik niet wil vergeten (iets schrijven alleen al, maakt dat herinneringen beter in m'n geheugen zitten).
  • Kleertjes of andere dingen die ik zelf maak.  M'n facebookalbum 'zelfgemaakt' raakt aardig gevuld.  En soms leent een blogje zich beter tot een woordje extra uitleg en het is ook leuker om achteraf eens terug te lezen.
  • En misschien komt er wel eens iets meer:  over mijn werk bij die fantastische vrouwenbeweging Femma, over actualiteit, over het leven op de boerderij, ...
Misschien...  want ik wil mezelf nergens toe verplichten :-)

En zo is de kop er af...  m'n eerste blogje is een feit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten